:: if i dream :: bad ideas :: craig
take a deep breath and let it go -- TIM
// Mer 26 Oct - 16:19
jij
Pseudo : SJUB
Appellation : Lui/Il - Him/He.
Disponibilités : berf
Fact(s) : spend my time watching you, you just tell me to lay back and i'm feeling fucked up
Admin
Voir le profil de l'utilisateur http://theregoesthealarm.forumactif.com
// Dim 30 Oct - 15:03
Tim is Wesley's best friend. They have known each other since they were born. They shared their bed, teddy bear and all. Tim got no story. His life is annoying. His mind is full of empty thoughts capable of fulling itself all alone by invasive thoughts. He's this one friend who doesn't say a thing but still listen carefully to what you are saying, he smiles when you need him to, he hugs you when you need comfort. He grew up in a calm and chill atmosphere. He's got one little sister named Mélyne and they're also super best friends, but it's not the same as the two boys. Tim was there to support Wesley when he lost his father, then his mother, and is still there even tho' he became a serial killer. He was just pretending to not see it, 'til the day where Neah tried to kill him. Since then, Tim became afraid of going outside alone and is too freaking afraid of doing it alone that he spends all of his time inside his flat, looking by the window and smoking all day.
One of his childhood friend, Melchior, made him go outside and he met this weird dude named Finn, who was looking so afraid that Tim felt as if he wasn't alone anymore iN BRIEF THEY BECAME LOVERS BUT NOT TOO MUCH OKAY THIS HAS TO BE SWEET ENOUGH TO MAKE MY HEART MELT
Fact(s) : spend my time watching you, you just tell me to lay back and i'm feeling fucked up
Admin
// Dim 30 Oct - 22:48
FINN Tim feels the need to protect him, to cherish him. He's just so fucking precious, i mean just look at that scared puppy face. This isn't possible to resist it. Tim loves him. He just loves him too much to the point he took a long time before realizing it, and when he did, tho' he didn't want to admit it, he just had to. He was also scared. Scared of fucking their relationship because of his own selfishness but he did it because he needed to. And this is reciprocal. And there's just no other way he could be way happier.

WESLEY they're bro' forever. since they were babies, they'd fight over food and all just to prove the other he was the best in everything. but they failed. they both failed as they were equals. They had known each other for ages, Wesley being the oldest of their crew, along with Melchior. Tim had always been by Wesley's side, ready to accompany him on every bullshit he was ready to do. He knew that Wesley had lost his father when he was younger, and when he lost his mother, the most important person for him, Tim knew he really couldn't let go of him, frail as he was. Being a brother, a father and everything you could put your trust in, he wouldn't let him do everything he wanted to, since his stepfather would let him do everything he wanted to. Tim was always watching Wesley's back, and even when he found out that Wes' was a serial killer, he didn't want to say it out loud and turned a blink eye on it. Until Neah tried to kill him while Wesley was out. Since then, Tim became so very afraid of dying that he suddenly became introverted and stayed at Wesley's home for a long moment, 'til Mel' made him go outside. Then, he met Finn. His only light in this fucked up world.

MELCHIOR He had known him since they were babies, along with Wesley. They were all three together best friends ; Wesley was dynamic, Tim followed him and Mel was quiet. Tim has always felt that Mel had something to bear, and so he stayed with him whenever he felt the need to with Wesley, who tried to comfort him in his own way. When they learnt that ; 1) He was going out with a cute girl named Norma and they saw she was as pure as an angel, they congratulated him ; 2) He was gay, they froze. ; 3) He was in love with Norma's brother, they stared at each other and laughed, understanding that this was a serious matter but they didn't want Mel to worry about it. Mel' is like a lil' brother to the both of them, so they just need to keep him safe from everything that could hurt him, to begin with those who bully him.

Dernière édition par Thom le Mer 16 Nov - 21:53, édité 1 fois
Admin
// Mar 1 Nov - 8:53
je t'vois le dévorer du regard. t'engloutis chaque expression de son visage au fin fond de sa mémoire, sa voix calme et apaisante, modérée et si claire. je t'vois, meurtri, quand il se rappelle Allen, et j'vois à quel point ça t'ronge de n'pas avoir pu être celui à ses côtés dans ces moments, pour que tu n'sois pas l'seul à te retrouver fou amoureux d'un autre, qui reste encore bloqué sur le fantôme d'un autre connard qui n'a fait que lui faire du mal. tous ces souvenirs, ils sont restés ancrés dans son esprit comme si c'était hier, et tu l'vois clairement que tu n'seras pas l'premier dont il devient dingue.
mais tu n'le sens pas? cette atmosphère si dure, si froide qui l'entourait. elle s'est réchauffée et s'est adoucie. son espace vital s'est agrandi, tout comme ses sourires, et l'honnêteté de ses rires n'en n'est plus à douter. il ne reste plus debout jusqu'à trois heures du matin en attendant que son amour rentre, il n'est plus seul quand il est débordé par ses émotions, il n'est plus à broyer du noir quand ses sentiments contradictoires le prennent par surprise. alors honnêtement Arthur, quand tu l'vois changer comme ça, tu sais que celui qu'il a maintenant, c'est celui qu'il lui faut.
Admin
// Mar 1 Nov - 20:33

j'ai réalisé que quand tu me demandais si j'avais bien mangé, c'était parce que tu n'allais pas bien. ça m'a frappé comme ça, d'un coup, sans prévenir. j'étais en train de manger des pâtes et je pensais à toi, à nos plus récentes conversations, à ce que je voulais te dire, et puis l'idée m'est venu en tête et ne me quitte plus. j'ai lâché ma fourchette sur mon pantalon, j'ai juste l'air d'un gros con à essayer d'essuyer la grosse tâche que j'ai faite sur mon t-shirt blanc fraîchement passé à la machine. je râle, je lance ma fourchette sur l'assiette et puis je pars dans ma chambre, le portable en main. ça sonne. une fois, deux fois, trois fois. tu n'décroches pas. quatre fois. j'n'ai rien dit. tu décroches. "Allô?" Ta voix me paraissait étrangement tremblante. "Allô Finn ? Je te dérange ?" je demande. Tu prends du temps à répondre. Tu renifles. Ca m'brise. Je réalise. "Non ça va, j'faisais rien, ... ou la vaisselle, sûrement la vaisselle." T'hésites. Tu te reprends. Tu laisses des euh entre tes mots. Ca n'va pas. J'enfile un nouveau t-shirt tout en te parlant. "J'voulais savoir si j'pouvais passer te voir? J'pensais à toi et j'me suis dit que venir chez toi pourrait pas faire de mal. T'as mangé?" - "A-Attends, j'ai de la famille, et je-" - "M'en fou", le coupa Tim, "J'ai des places pour un resto' ce soir et je t'y emmène, habille-toi. J'arrive." Tu hurles intérieurement. Je l'entends de chez moi tellement tu maudis le monde de te déranger pendant que tu pleures comme un enfant. Mais j'peux pas te laisser comme ça. Ca n'va pas. Je descends précipitamment les escaliers en sautant des marches, je manque d'en rater une, je me rattrape à la rambarde et je saute dans la voiture. Je sais que tu n'tarderas pas à te rendre compte que je te mens. Je te parle en continu pendant que je t'entends te préparer, marcher, courir, respirer à travers le haut-parleur du téléphone. Je te vois te presser en pensant que c'est ultra urgent parce que "J'arrive dans à peine 5mn, même pas." Tu t'étouffes. "Tu plaisantes j'espère." - "Je suis devant." J'entends ton "quoi" hurlant, et je sors de la voiture pour entrer dans l'immeuble. 4851. 3596. Je monte les marches quatre à quatre pour parvenir au deuxième au numéro 118. Je sonne. J'entends tes bruits de pas se rapprocher en vitesse. Tu m'ouvres la porte, essoufflé, le visage encore rouge de tes larmes. Ca m'tue. Ca m'reste au travers de la gorge comme un poignard enfoncé dedans. Je peux pas m'en empêcher. Je t'enlace. J'suis désolé. J'suis désolé de t'avoir laissé tout seul alors que t'en avais pas besoin. je t'aime.
Admin
//

Contenu sponsorisé
take a deep breath and let it go -- TIM
Page 1 sur 1